Titul METRO Dobrý podnikateľ získali bratia Šarinovci, dávajú prácu nepočujúcim
22.10.2014
Víťazmi prvého ročníka súťaže METRO Dobrý podnikateľ sa stali bratia Róbert a Pavel Šarinovci z Veľkého Krtíša, zakladatelia siete predajní Deaf Kebab, v ktorých rýchle občerstvenie predávajú nepočujúci. Cenu verejnosti si odniesla medovnikárka Mária Balačinová, špeciálne ceny sa porota rozhodla udeliť aj projektu Lokapetit za debničkový predaj potravín a Zoltánovi Kollárovi, ktorý svoje podnikanie v Komárne už roky spája s pomocou ľuďom bez domova...
Viac
Zvolenské METRO reštartuje, pomohli sami zákazníci
1.10.2014
V srdci Slovenska v ostatných týždňoch bežali motory zmien na plné obrátky. S cieľom ešte tesnejšie prispôsobiť ponuku potrebám zákazníkov predstavuje METRO Zvolen ako prvé na Slovensku upravený koncept svojej veľkoobchodnej predajne. Usporiadaná je podľa nákupných zvykov podnikateľov a sortiment v nej je tesnejšie ušitý na mieru regiónu...
Viac
METRO slávi päťdesiatku, darčeky dostanú zákazníci
Skupina METRO, ktorej súčasťou je aj METRO Cash & Carry SR, tento rok po celom svete oslavuje 50. výročie svojho založenia. Polstoročnicu si veľkoobchod aj na Slovensku pripomína intenzívnou komunikačnou kampaňou a pestrou ponukou atraktívnych akcií...
Viac
METRO Dobrý podnikateľ má desiatku finalistov
10.7.2014
Súťaž METRO Dobrý podnikateľ 2014 sa dostáva do druhej fázy. Na základe hlasovania verejnosti porota tento týždeň stanovila desiatku podnikateľských príbehov, ktoré zabojujú o hlavnú cenu 5000 eur...
Viac
Finančné výkazy METRO Cash & Carry SR za rok 2013
30.6.2014
Z dôvodu prechodu na nové vykazovanie finančného roka sa zverejnené výkazy vzťahujú na obdobie od januára do septembra 2013.
Majster Slovenska v otváraní ustríc je z Preshowa
26.5.2014
Tridsať ustríc sa dá otvoriť a úhľadne naservírovať už za 5 minút a 38 sekúnd. Dokázal to šéfkuchár Peter Šimko z prešovskej reštaurácie PRESHOW HARLEY’S STEAK HOUSE, víťaz III. METRO Majstrovstiev Slovenska v otváraní ustríc. Zápolenia v rámci gastronomického podujatia Slovak Food Festival sa zúčastnilo 13 kuchárov...
Viac
Slovenským vínam kraľuje Alibernet, ružový Cabernet a slamový Tramín
23.5.2014
Súboj viac ako dvoch stoviek vín z produkcie 28 slovenských vinárstiev priniesol jubilejný 10. ročník súťaže METRO Víno roka. Rebríčku TOP 15 suchých a polosuchých vín dominovali biele odrody, medzi polosladkými a sladkými vínami vynikal ružový Cabernet Sauvignon. Silný rok majú za sebou Vinárstve závody Topoľčianky...
Viac
Majstrom Slovenska vo filetovaní lososa je Maročan
17.5.2014
Profesionálni šéfkuchári z celého Slovenska si opäť zmerali sily vo filetovaní vyše päťkilovej nórskej ryby. Víťazom sa stal šéfkuchár bratislavskej reštaurácie Benihana, Khalil Chrif Tribak...
Viac
Súboj vo filetovaní lososa a veľká grilovačka
6.5.2014
Už po štvrtý raz si na gastrofestivale Grilliada v Banskej Bystrici profesionálni kuchári vybavení filetovacím nožom a pinzetou na kosti zmerajú svoje sily vo filetovaní čerstvých päťkilových lososov. Následne ich priamo v grillaréne ugrilujú aj pre vaše potešenie...
Viac
Budú sa otvárať stovky ustríc
5.5.2014
Chuťové poháriky návštevníkov Bratislavského hradu 22.-25. mája už tradične pošteklí Slovak Food Festival. Chýbať nebude to najlepšie zo slovenských regiónov, ale ani výber exotickejších špecialít a tretí ročník Majstrovstiev SR v otváraní ustríc opäť prinesie možnosť ochutnať vychýrenú morskú špecialitu...
Viac
METRO hľadá Dobrého podnikateľa
16.4.2014
Poznáte podnikateľov, ktorí majú víziu aj dobré srdce? Podnikateľov, ktorí pomáhajú ostatným? Práve im chce spoločnosť METRO podať pomocnú ruku, a zároveň ich odmeniť za úsilie, ktoré vynakladajú pre svoje okolie aj nad rámec vlastných podnikateľských zámerov. S týmto cieľom METRO vyhlasuje pilotný ročník súťaže Dobrý podnikateľ...
Viac
METRO má nového riaditeľa
25.3.2014
METRO Cash & Carry SR a Makro Cash & Carry ČR majú od 1. apríla 2014 nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním súčasný operačný riaditeľ Guillaume Chêne...
Viac
METRO pod novou značkou hlási cenovú revolúciu
13.3.2014
Načúvanie potrebám zákazníkov je hlavný motív novej stratégie cenotvorby, ktorú veľkoobchod METRO Cash & Carry spúšťa na Slovensku od 1. apríla 2014. Zásadná zmena obchodného modelu je fakticky vyhlásením cenovej vojny, ktorej víťazom má byť zákazník. Oddanosť jeho potrebám spoločnosť vyjadruje aj komunikáciou novej značky VY & METRO...
Viac
Najšikovnejší budúci šéfkuchári sú zo Zvolena
3.2.2014
Na veľtrhu Danubius Gastro si svoje sily opäť zmerali tí najtalentovanejší študenti gastronomických škôl a učilíšť z celého Slovenska. Ich schopnosti v rámci METRO Kuchárskeho päťboja preverili individuálne disciplíny, ale aj tímová práca pri hostení návštevníkov vlastnými špecialitami...
Viac
Juniori si opäť zasúťažia v Kuchárskom päťboji
28.1.2014
V piatich disciplínach, ktoré nesmú byť cudzie žiadnemu kuchárovi, si na druhom ročníku METRO Kuchárskeho päťboja zmerajú sily najšikovnejší študenti gastronomických škôl a učilíšť...
Viac
METRO vlani vo veľkom investovalo do distribúcie
8.1.2014
METRO má na Slovensku za sebou rok plný veľkých investícií a posúvania veľkoobchodného biznisu do novej éry. Predaj formou distribúcie tovaru priamo do prevádzok zákazníkov totiž spoločnosť dokázala medziročne zvýšiť o 40%...
Viac