Profesionálni šéfkuchári z celého Slovenska si opäť zmerali sily vo filetovaní vyše päťkilovej nórskej ryby.
Titul Majster SR vo filetovaní lososa a výlet pre dve osoby do Nórska vrátane návštevy pravej lososej farmy si na 4. ročníku netradičných majstrovstiev vybojoval rodený Maročan Khalil Chrif Tribak, šéfkuchár bratislavskej reštaurácie Benihana. Na tradičnom podujatí v rámci banskobystrického festivalu Grilliada získal 72 bodov z celkového možného počtu 100, čím prekonal druhého Tomáša Valkoviča z Pigis v Banskej Bystrici a tretieho Fiorenza Ricciho z bratislavskej LaLanterny.
Odborná porota v zložení šéfkuchár METRO Vojto Artz, šéfkuchár Medusa Group Martin Korbelič a odborník na čerstvé ryby Robert Griga zo spoločnosti Marine Harvest hodnotila výkony 17 účastníkov majstrovstiev na základe kvality filety bez kosti a kože (trim E), výťažnosti, čistoty pracoviska a, samozrejme, času.
Finančný výťažok z akcie poputuje na dobročinné účely, nafiletovaných nórskych lososov najvyššej kvality od veľkoobchodu METRO si zas vychutnali návštevníci Grilliady. Po skončení zápolenia sa totiž spracované kúsky presunuli na rozpálené rošty a zo súťaže sa razom stala veľká lososia grilovačka.
Čo je Trim E?
Dokonale nafiletovaný losos musí byť rozrezaný na 2 rovnaké filety, pričom oddeliť je potrebné hlavu, brušné a chrbtové kosti, chvost a kožu. Fileta musí byť dokonale zbavená aj ostatných kostí a očistená aj od brušného a chrbtového tuku.
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk
Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.
Tlačová správa na stiahnutie