Všetky informácie týkajúce sa reklamácií nájdete v našom reklamačnom desatoru
1. Keď budete mať pocit, že tovar, ktorý ste u nás kúpili, nie je v poriadku, dajte nám o tom hneď vedieť. Majte pri tom prosím, na pamäti, že u nás nakupujete v postavení podnikateľa a tak sa riadime ustanoveniami §436 a nasl. Obchodného zákonníka (z.č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení). Ničoho, sa však nebojte, i u nás Vám dáme záruku na tovar v trvaní 2 rokov, pokiaľ na faktúre, obale, alebo v návode nie je uvedené inak (predovšetkým potraviny s obmedzenou dobou spotreby).
2. Reklamovať tovar môžete na ktorejkoľvek z našich predajní METRO Cash & Carry SR s.r.o. (ďalej len „Metro“) na Slovensku.
3. Pre prijatie reklamácie budeme potrebovať Vašu zákaznícku kartu a faktúru. Nemôžete faktúru nájsť? Nevadí, naši kolegovia ju v systéme radi dohľadajú, ale môže to chvíľu trvať. Váš úsmev a trpezlivosť im hľadanie určite uľahčí.
4. Tovar nám, prosím prineste kompletný a čistý. Vyhnete sa tak riziku, že tovar nebude na reklamáciu prijatý, či reklamácia bude odôvodnene zamietnutá z hygienických dôvodov. Pokiaľ máte aj pôvodný obal, všetkým sa nám bude s výrobkom lepšie manipulovať a znížime tým riziko prípadného poškodenia, napríklad na ceste do servisu, nie je to však nutné.
5. Budeme sa vždy snažiť, aby Vaša reklamácia bola vybavená čo najskôr. Pokiaľ nebude možné rozhodnúť o reklamácii ihneď, reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní, pokiaľ sa spolu nedohodneme inak.
6. Hneď ako reklamáciu posúdime, budeme Vás kontaktovať. Pre vyzdvihnutie budete potrebovať Vašu zákaznícku kartu a reklamačný protokol. Budeme radi, keď si vybavenú reklamáciu vyzdvihnete čo najskôr.
7. Pokiaľ si stále nebudete istí tým, prečo Vaša reklamácia nebola uznaná, požiadajte pracovníka recepcie o spísanie pripomienky na regionálneho pracovníka, ktorý má reklamácie na starosti a rád Vám všetko vysvetlí.
8. Pre reklamácie tovaru zakúpeného na našich čerpacích staniciach Metro, máme trocha iné pravidlá. Všetky potrebné informácie nájdete v Reklamačnom poriadku pre nákupy tovaru na čerpacích staniciach spoločnosti Metro. Ten je k dispozícii na každej čerpacej stanici, alebo na vyžiadanie na recepcii predajne Metro, alebo
SEM.
9. Keď sa rozhodnete, že zakúpený nepotravinový tovar chcete vrátiť, môžete tak urobiť do 30 dní od nákupu. Podmienkou je, že tovar budeme môcť znovu predať, tak nemôže byť rozbalený alebo použitý. Niektoré druhy tovaru bohužiaľ vrátiť nemôžete (týka sa to napríklad kolkovaného tovaru, kníh a DVD alebo niektorej drogérie). Detailné informácie a dôvody Vám radi vysvetlí zamestnanec zákazníckej recepcie.
10. Pokiaľ máte akékoľvek dotazy alebo pripomienky k reklamácii, môžete sa na nás obrátiť na zákazníckych recepciách, alebo nás môžete kontaktovať na čísle +421 0850 123 223, alebo na mailovej adrese
reklamacie@metro.sk.