METRO na Slovensku zavádza elektronické cenovky – moderné a udržateľné riešenie
13. 12. 2024
Spoločnosť METRO Cash & Carry SR s. r. o. implementuje inovatívne riešenie – elektronické cenovky – ako súčasť modernizácie svojich predajní a zefektívnenia procesov. Tento krok predstavuje významný posun v prístupe k označovaniu cien a manažmentu veľkoobchodných predajní.
METRO Slovakia ponúka ryby a morské plody s certifikátmi MSC a ASC, ktoré zaručujú ich pôvod z udržateľných zdrojov
12. 12. 2024
Spoločnosť METRO Cash & Carry SR s.r.o. opäť potvrdila svoj záväzok k trvalej udržateľnosti a ochrane životného prostredia, keď úspešne obhájila certifikačným auditom medzinárodne uznávané certifikáty MSC (Marine Stewardship Council) a ASC (Aquaculture Stewardship Council). Tieto certifikáty garantujú, že ryby a morské plody v sortimente METRO, označené ich logom, pochádzajú zo zodpovedných a udržateľných zdrojov.
METRO rozumie potrebám svojich zákazníkov a neustále zlepšuje nákupné a podnikateľské prostredie
18. 11. 2024
Férová cenová stratégia, modernizácia prevádzok spojená s digitalizáciou a ambiciózne ciele v oblasti udržateľnosti sú základnými piliermi snáh spoločnosti METRO, aby svojim zákazníkom uľahčila nakupovanie a podporila ich podnikanie.
METRO Žilina modernizuje: Viac pohodlia, široký sortiment a udržateľnosť
2024
Veľkoobchodná predajňa METRO v Žiline aktuálne dokončila rozsiahlu rekonštrukciu svojich priestorov. Zákazníci sa môžu tešiť na novinky, ktoré prinášajú viac komfortu pri nakupovaní, širší sortiment, ale aj ešte väčšiu čerstvosť potravín. Modernizáciou prevádzok zároveň spoločnosť napĺňa ambiciózne ciele v oblasti udržateľnosti. Do roku 2030 plánuje znížiť uhlíkovú stopu o 60 %.
METRO GUSTO je symbolom podpory slovenskej gastronómie
25. 6. 2024
Nádvorie Primaciálneho paláca sa počas jedného večera premenilo na gastronomické nebo. Hostia si vychutnali čaro okamihu vďaka METRO GUSTO. Podujatie sa v druhom ročníku posunulo viac do regiónov. Svojim konceptom sa stalo jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci gastro komunity. Počas júna bolo podujatie naplánované v troch slovenských lokáciách. V obci Svätý Anton, v Košiciach a na záver v Bratislave.
METRO GUSTO pomáha budovať vzťahy a podporuje slovenskú gastronómiu
18. 6. 2024
METRO GUSTO sa v druhom ročníku posunulo viac do regiónov. Svojim konceptom sa stal jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci gastro komunity. Počas júna je festival naplánovaný v troch slovenských lokáciách. Vo obci Svätý Anton, v Košiciach a v Bratislave.
METRO GUSTO prinieslo do Múzea vo Svätom Antone čaro okamihu
11. 6. 2024
METRO GUSTO sa v druhom ročníku posunulo viac do regiónov. Svojim konceptom sa stal jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci maloobchodnej a gastro komunity. Počas júna je podujatie naplánované v troch slovenských lokáciách. Vo obci Svätý Anton, v Košiciach a v Bratislave.
Našou prioritou je zabezpečiť odolnosť našich zákazníkov
február 2024
Trh čelil podľa Štatistického úradu SR 17,5% priemernému nárastu inflácie potravín. Predajné ceny v METRO Slovakia sa zvýšili len o 12%. Tento relatívne nižší nárast svedčí o snahe udržať ceny čo najstabilnejšie a minimalizovať vplyv inflačných tlakov na zákazníkov. Aj v tomto roku sa hovorí o rastúcich cenách surovín, nákladoch na dopravu a rastúcich nákladoch na energie. Každodenná prax ukazuje, že táto situácia už dlhší čas ovplyvňuje majiteľov reštaurácií a malých podnikov.