METRO partnerom udržateľných riešení na festivale Pohoda

11. júla 2019

METRO bude aktívnou súčasťou ekologických riešení na 23. ročníku festivalu Pohoda. Patrí k nim napríklad znižovanie emisií organizovaným zásobovaním areálu potravinami, či používanie jednorazového kompostovateľného eko riadu zo sortimentu METRO v gastro zóne festivalu. Veľkoobchod tiež na najväčšom hudobnom podujatí na Slovensku otvorí aj stan METRO Udržateľnosť. Návštevníci sa v ňom môžu tešiť na viaceré vzdelávacie a osvetové aktivity vrátane diskusií, kvízov a súťaží s cieľom poukázať na význam filozofie zero waste.

„Z partnerstva udržateľných riešení atým pádom aj zpremiérovej spolupráce sfestivalom Pohoda sa veľmi tešíme. Jej nadviazanie vnímame ako logické pokračovanie našich aktivít aprojektov sekologickým významom, ktoré vspoločnosti METRO tvoríme. Vieme, že Pohoda bola už vminulosti aj medzinárodne ocenená za svoj ekologický prístup, apreto sme radi, že tento rok môžeme k tomuto obrazu praktickými krokmi prispieť aj my,“ povedala ambasádorka METRO pre udržateľnosť Anežka Kováliková.

Vstane METRO Udržateľnosť budú na témy „Triedenie ačo sním“ a „Inovátorky vneplytvaní“ diskutovať zástupcovia tretieho sektora, firiem sekologickým prístupom i lídri pre zero waste filozofiu či upcycling zrôznych oblastí. Zábavno-súťažné kvízy scieľom inšpirovať krozumnému zaobchádzaniu spotravinami, recyklácii či kompostovaniu bude moderovať herec Michael Vrzala pod alter egom Steven „Separovač“ Segal. Vstane bude tiež možnosť zapojiť sa do instagramovej súťaže, vyskúšať si aplikáciu Waste Impact na podporu separovania či online podpísať Memorandumo neplytvaní, ktoré zo spoločnej iniciatívy vytvorili METRO, Inštitút cirkulárnej ekonomiky (INCIEN) aSlovenský zväz kuchárov acukrárov (SZKC).

Menej emisií, čerstvé potraviny

Tým, že predajcovia občerstvenia na Pohode si môžu objednať tovar priamo od METRO ato dvakrát denne, šetrí im to čas azároveň táto možnosť znamená, že festival vyprodukuje nižšiu uhlíkovú stopu. Zásobovanie sa koná primárne zMETRO predajne vŽiline: „Naši obchodní zástupcovia aktívne oslovovali predajcov občerstvenia na festivale. Môžeme potvrdiť, že najvyšší záujem ododávky počas festivalu je očerstvú zeleninu aovocie. Snažili sme sa tiež uspokojiť čo najviac záujemcov okompostovateľný riad. Veríme, že prvý ročník bude dobrou skúsenosťou pre posunutie partnerstva ešte na vyššiu úroveň v budúcnosti,“ povedala Veronika Bulinová, own brand manager vMETRO.


Pozornosť vrámci celého areálu bude venovaná separácii na zberných miestach. To, že osveta voblasti udržateľných riešení by mala byť mimoriadne dôležitou témou ukázal aj prieskum METRO na vzorke 300 zákazníkov spoločnosti zjari tohto roka. Vyhodené potraviny eviduje podľa prieskumu len vyše 40% opýtaných. Firmy, ktoré podnikajú kroky kudržateľnosti priznali tiež zvýšené nároky na financie atakmer všetky by privítali podporu vo forme osvety či konzultácií.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Kristína Krištúfková
AMI Communications Slovakia
E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk
Tel. č.: +421948606246

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +420 220 389 521
Email: romana.nydrle@makro.cz

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa