Veľkoobchod METRO dáva šancu mladým vyrásť. Prichádza s novým ročníkom vlastného školiaceho programu

15. mája 2019

Formovanie budúcnosti veľkoobchodu, zanechanie osobnej stopy, ale aj posunutie svojich zručností a schopností na vyššiu úroveň. Aj takéto možnosti ponúka školiaci program veľkoobchodu METRO pre absolventov vysokých škôl.

Program snázvom METRO Potentials je určený pre komunikatívnych mladých ľudí do 28 rokov, ktorí chcú rozvíjať svoj talent vrámci projektov s medzinárodným pôsobením. Cieľom spoločnosti METRO je efektívna príprava absolventov a mladých profesionálov na manažérsku kariéru vo veľkoobchode.

Medzinárodný manažérsky program METRO nie je novinkou – funguje od októbra 2014, no medzi vysokoškolákmi nie je veľmi rozšírený. „Čerství absolventi vysokých škôl často nevedia otomto programe ani o tom, akú širokú škálu možností realizácie vrámci METRO ponúka. Vďaka súčasnej úprave platových podmienok na 1300 € očakávame, že sa záujem mladých ľudí oprogram zvýši,“ uvádza Katarína Straková, HR manažérka METRO Cash & Carry SR.

V rámci prvej vlny METRO Potentials program absolvovala aj dnešná ambasádorka udržateľnosti METRO Anežka Kováliková. „Myslím, že najsilnejšie bolo pre mňa obdobie 6 mesiacov v Indii. Prešla som si viacerými kultúrnymi šokmi, ktoré mi neskôr veľakrát pomohli. Myslím, že som sa odtiaľ vrátila ako iný človek asom za túto skúsenosť nesmierne vďačná. Program totiž účastníkov nerozvíja len profesionálne ale aj osobnostne,“ hodnotí.

Ako kľúčovú zručnosť, ktorú nadobudla počas programu, Anežka vníma práve úspešné prekonávanie prekážok. „Celý program je koncipovaný tak, že núti účastníkov neustále vystupovať zo svojej komfortnej zóny, čo je spočiatku veľmi nepríjemné, ale neuveriteľne to človeka zocelí a posunie. Okrem toho, že som sa naučila množstvo vecí spojených s obchodom ako takým, najväčší prínos vnímam vtom, že prekonávanie prekážok už neberiem ako problém, ale ako bežnú súčasť svojej práce.“

METRO Potentials
môže byť dobrou voľbou aj pre mladých ľudí, ktorí ešte presne nevedia, čomu by sa chceli v profesnom živote venovať. Počas jednotlivých tréningových blokov budú mať možnosť spoznať všetky oddelenia vrámci spoločnosti METRO a po osobných skúsenostiach sa rozhodnúť, akým smerom by sa chceli uberať. „Absolventi programu si sami môžu vybrať oblasť, ktorej by sa radi venovali. Ak je to marketing, môžu sa zamerať na marketing, ak ich zaujme obchod, bude to obchod,“ dodáva Straková.

Počas dvoch rokov trvania programu vystriedajú účastníci päť rôznych tréningových blokov, ktoré trvajú tri až šesť mesiacov. Dva znich sa uskutočnia v zahraničí, jeden v sídle spoločnosti v Düsseldorfe. Podmienkou úspešnej prihlášky je preto anglický jazyk na úrovni C1. Svoj životopis môžu záujemcovia posielať do 17.mája 2019.


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Kristína Krištúfková
AMI Communications Slovakia
E-mail: kristina.kristufkova@amic.sk
Tel. č.: +421948606246

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +420 220 389 521
Email: romana.nydrle@makro.cz

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa