Formovanie budúcnosti veľkoobchodu, zanechanie osobnej stopy, ale aj posunutie svojich zručností a schopností na vyššiu úroveň. Aj takéto možnosti ponúka školiaci program veľkoobchodu METRO pre absolventov vysokých škôl.
Program snázvom
METRO Potentials je určený pre komunikatívnych mladých ľudí do 28 rokov, ktorí chcú rozvíjať svoj talent vrámci projektov s medzinárodným pôsobením. Cieľom spoločnosti METRO je efektívna príprava absolventov a mladých profesionálov na manažérsku kariéru vo veľkoobchode.
Medzinárodný manažérsky program METRO nie je novinkou – funguje od októbra 2014, no medzi vysokoškolákmi nie je veľmi rozšírený. „Čerství absolventi vysokých škôl často nevedia otomto programe ani o tom, akú širokú škálu možností realizácie vrámci METRO ponúka. Vďaka súčasnej úprave platových podmienok na 1300 € očakávame, že sa záujem mladých ľudí oprogram zvýši,“ uvádza Katarína Straková, HR manažérka METRO Cash & Carry SR.
V rámci prvej vlny METRO Potentials program absolvovala aj dnešná
ambasádorka udržateľnosti METRO Anežka Kováliková. „Myslím, že najsilnejšie bolo pre mňa obdobie 6 mesiacov v Indii. Prešla som si viacerými kultúrnymi šokmi, ktoré mi neskôr veľakrát pomohli. Myslím, že som sa odtiaľ vrátila ako iný človek asom za túto skúsenosť nesmierne vďačná. Program totiž účastníkov nerozvíja len profesionálne ale aj osobnostne,“ hodnotí.
Ako kľúčovú zručnosť, ktorú nadobudla počas programu, Anežka vníma práve úspešné prekonávanie prekážok. „Celý program je koncipovaný tak, že núti účastníkov neustále vystupovať zo svojej komfortnej zóny, čo je spočiatku veľmi nepríjemné, ale neuveriteľne to človeka zocelí a posunie. Okrem toho, že som sa naučila množstvo vecí spojených s obchodom ako takým, najväčší prínos vnímam vtom, že prekonávanie prekážok už neberiem ako problém, ale ako bežnú súčasť svojej práce.“
METRO Potentials môže byť dobrou voľbou aj pre mladých ľudí, ktorí ešte presne nevedia, čomu by sa chceli v profesnom živote venovať. Počas jednotlivých tréningových blokov budú mať možnosť spoznať všetky oddelenia vrámci spoločnosti METRO a po osobných skúsenostiach sa rozhodnúť, akým smerom by sa chceli uberať. „Absolventi programu si sami môžu vybrať oblasť, ktorej by sa radi venovali. Ak je to marketing, môžu sa zamerať na marketing, ak ich zaujme obchod, bude to obchod,“ dodáva Straková.
Počas dvoch rokov trvania programu vystriedajú účastníci päť rôznych tréningových blokov, ktoré trvajú tri až šesť mesiacov. Dva znich sa uskutočnia v zahraničí, jeden v sídle spoločnosti v Düsseldorfe. Podmienkou úspešnej prihlášky je preto
anglický jazyk na úrovni C1. Svoj životopis môžu záujemcovia posielať
do 17.mája 2019.
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Kristína Krištúfková
AMI Communications Slovakia
E-mail:
kristina.kristufkova@amic.sk
Tel. č.: +421948606246