Súčasťou tohtoročných osláv podnikania nebudú iba špeciálne akcie, ktoré si pripravia stovky podnikateľov na celom Slovensku. Sprevádzať ich budú aj vzdelávacie podujatia, na ktorých budú odborníci diskutovať o výzvach pri prijímaní zamestnancov, čoraz atraktívnejšej zero waste filozofii či o online marketingu.
Už čoskoro – 9. októbra – sa bude konať Deň súkromného podnikania, ktorého cieľom je oceniť a podporiť prácu všetkých podnikateľov. V tento deň si stovky podnikateľov pripravia zľavy či služby navyše, ktorými potešia svojich zákazníkov a zároveň sa zviditeľnia. Všetky sú zosumarizované na prehľadnej mape na webe denpodnikania.sk, vďaka čomu ich ľudia ľahko nájdu. Špeciálne ponuky sa ešte stále dajú prihlásiť.
Súčasťou osláv bude tento rok aj vzdelávacie podujatie s názvom Podnikateľská fiesta, na ktorom môžu podnikatelia získať cenné informácie pre svoj biznis. Uskutoční sa 3. októbra od 13:00 hodiny v priestoroch Slovak Business Agency (SBA) na Karadžičovej ulici v Bratislave. V rámci niekoľkých panelov budú návštevníkom radiť a diskutovať s nimi odborníci a skúsení podnikatelia.
Prvý panel bude zameraný na oblasť náboru zamestnancov a ich udržanie. O praktické skúsenosti s hľadaním zamestnancov, keď ich je na trhu nedostatok, sa podelia marketingový manažér Profesia.sk Martin Menšík, konzultantka Vladimíra Neuschlová, či podnikatelia, ktorí tieto výzvy denno-denne riešia. Druhý panel ukáže, ako sa dá filozofia zero waste pretaviť do podnikateľskej praxe, prilákať zákazníkov a zároveň byť udržateľná aj pre firmu.
Súčasťou Podnikateľskej fiesty bude aj kulinárska Cooking Show šéfkuchára METRO a prezidenta Zväzu kuchárov a cukrárov Slovenska Vojta Artza, ktorý za pomoci Lucie Grigovej z blogu Do poslednej omrvinky navarí pre hostí v súlade s princípmi zero waste. Podujatie bude moderovať Matej „Sajfa“ Cifra, ktorý bude mať zároveň otváraciu prednášku. Publiku porozpráva o svojom prerode z moderátora rádia na populárnu značku na sociálnych sieťach, bez ktorých si podnikanie mnohí nevedia predstaviť. Celý program akcie je dostupný tu.
Podnikateľskú fiestu organizuje Slovak Business Agency spolu s AMI Communications Slovakia, a v spolupráci so Združením mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS), Združením podnikateľov Slovenska (ZPS) a spoločnosťou METRO.
„Je skvelé, že popri kampani Deň súkromného podnikania vznikajú aj eventy, ktoré podporujú podnikateľov. U nás v METRO sa veľmi intenzívne venujeme téme zero waste, a preto sme radi, že môžeme zdieľať naše skúsenosti a inšpirovať ľudí. Pre viacerých podnikateľov nielen v gastro biznise môže totiž zero waste predstavovať zaujímavú biznis príležitosť,“ vraví hovorca METRO Martin Krajčovič, ktorý bude jedným zo spíkrov podujatia.
Okrem Podnikateľskej fiesty v Bratislave môžu záujemcovia navštíviť aj vzdelávacie podujatia vo Zvolene, Žiline a Košiciach. „Prípravou týchto aktivít sme chceli myšlienku oslavy súkromného podnikania preniesť aj do ostatných regiónov Slovenska a zároveň podporiť podnikateľov v ich náročnej práci. Podujatia predstavujú pre podnikateľov príležitosť, kde môžu získať praktické know-how a budúce kontakty pre svoju podnikateľskú kariéru,“ dodáva Marián Letovanec, riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA.
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Jana Hüttnerová
AMI Communications Slovakia
E-mail: jana.huttnerova@amic.sk
Tel. č.: +421 948 213 008
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk
Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.
Tlačová správa na stiahnutie