- Vo svojej novej celosvetovej stratégii sa METRO zameriava na podnikateľov aich každodenné výzvy.
- Slovenská pobočka METRO predstavuje nový claim „Váš úspech je náš cieľ". Podčiarkuje svoj záväzok podporovať podnikateľov.
- Hlavnou myšlienkou kampane je oznámenie „Nepracujeme pre METRO. Pracujeme pre milióny podnikateľov po celom svete".
- Tvárami kampane sú skutoční podnikatelia zviac ako 20 krajín sveta, ktorí predstavujú svoje osobné podnikateľské príbehy aciele na nasledujúci rok.
- Bližšie informácie okampani možno nájsť vo videách „Predstavenie novej reklamnej kampane“ a „Váš úspech je náš cieľ".
Medzinárodná sieť veľkoobchodov METRO štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta. Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, nutnosť čeliť každodenným výzvam a nesmierne odhodlanie. A že METRO svojich zákazníkov na ich mnohokrát ťažkej ceste podporuje. Hlavným claimom kampane je "Váš úspech je náš cieľ" a zapojili sa do nej zákazníci z viac ako 20 krajín, v ktorých METRO pôsobí.
"Našou ambíciou je stať sa jasnou voľbou pre podnikateľov. Ideme cestou inovácií, zameriavame sa na udržateľné riešenia s pridanou obchodnou hodnotou," vysvetľuje Yuliya Pylypenko, generálna riaditeľka METRO Cash & Carry SR, a dopĺňa: „To, že v kampani pracujeme s reálnymi klientmi, je ukážkou dôvery a obojstrannej spokojnosti."
Nová stratégia značky sa bude odrážať vo všetkých úrovniach komunikácie, vinterných i externých komunikačných kanáloch a na predajniach po celom svete. Ak sa chcete dozvedieť viac o ambasádorovi kampane na Slovensku alebo zistiť, ako ho METRO podporuje, sledujte jeho cesty na stránkach METRO. Prečítajte si, ako sa Vratko, majiteľ siete supermarketov SK Catering, snaží pomocou svojich predajní podporiť rodinnú pekáreň.
METRO pomáha pri dosiahnutí obchodných cieľov ambasádorov vo viacerých krajinách, kde pôsobí, a o ich pokroky a informácie zo zákulisia sa bude po celú dobu kampane deliť. V budúcom roku potom publikuje správu o vývoji obchodných cieľov ambasádorov vspolupráci s METRO.
V Slovenskej republike kampaň odštartovala vizuálmi s claimom "Nepracujeme pre METRO," ktoré vzbudili značnú pozornosť. Vysvetlenie prišlo až s odhalením druhej časti, zameranej na záväzok voči zákazníkovi: "Pracujeme pre Vratka".
"Chceli sme, aby prvá časť kampane verejnosť trochu šokovala," hovorí Yuliya Pylypenko. "Nepracujeme pre METRO, ale pre každého jednotlivého zákazníka - pretože ich úspech je naším cieľom," hovorí. Kampaň vznikla v spolupráci s kreatívnou agentúrou ServicePlan, na Slovensku ju lokalizuje agentúra DDB.
METRO podporuje svojich 21 miliónov zákazníkov po celom svete aj udalosťami ako je Deň súkromného podnikania, ktorý sa koná každoročne druhý utorok v októbri. Tento rok táto oslava drobného podnikania pripadá na 9. október. Podnikateľom na Slovensku ponúka aj široké spektrum služieb vrátane podpory technických a digitálnych riešení, napríklad web zadarmo, aplikácie pre podnikanie zadarmo (digitálne cenovky, certifikovaný online HACCP kurz, atď.), službu priamej distribúcie a starostlivosti obchodných zástupcov, vzdelávanie v METRO Akadémii a členstvo v partnerskej aliancii pre maloobchodníkov Môj obchod
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Jana Hüttnerová
AMI Communications Slovakia
E-mail: jana.trebulova@amic.sk
Tel. č.: +421948213008
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk
Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.
Tlačová správa na stiahnutie