METRO sa naladilo na chute a vône olympijskej Kórey

1. apríla 2018

Chute a vône kórejskej kuchyne doladili atmosféru v predajniach METRO po celom Slovensku. Veľkoobchod usporiadal pri príležitosti olympiády v Pchjongčchangu podujatie KOREA DAYS, ktoré trvalo od 16. do 21. februára 2018. Zákazníci METRO tak mohli ochutnať rôzne kórejské produkty a špeciality pripravené z nich.

Šéfkuchár METRO Vojto Artz s bohatými skúsenosťami v ázijskej gastronómii sa spolu s kolegom a členom svojho tímu Lukášom Guzmanom počas úvodných dní postarali o ozajstnú kuchársku show v kórejskom štýle. V predajniach v Ivanke pri Dunaji a Devínskej Novej Vsi pripravovali a záujemcom o degustáciu podávali inšpiratívne jedlá z kórejských produktov, dostupných v METRO, všetko pripravené naživo. Jeden z hlavných receptov bol JAPCHE - rezance zo sladkých zemiakov, zeleniny a hovädzieho mäsa. Ďalej si zákazníci mohli vychutnať Freed Shrims - smažené krevety s ponzu, ale aj hovädzie Bulgogi.

„Rozmanitosť chutí a vôní, to je to, čím sa jednoznačne môže popýšiť či už ázijská kuchyňa celkovo, ale špeciálne práve tá kórejská. Našou motiváciou usporiadať podujatie KOREA DAYS bolo ukázať slovenským zákazníkom pestrosť tejto gastronómie a naladiť sa na tóny olympijskej Kórey,“ poznamenal Martin Krajčovič, PR manažér a hovorca spoločnosti METRO Slovensko.

V predajniach METRO v ostatných regiónoch Slovenska (Nitra, Žilina, Zvolen, Košice) sa zákazníkom venovali šarmantné hostesky a promotéri s ázijským pôvodom, ktorí ponúkali ochutnávku kórejských produktov. Lákadlom bolo koleso šťastia, pričom každý zákazník dostal šancu zatočiť si ním až tri krát. V prípade výhry získal niektorý z produktov kórejského sortimentu METRO.

Pozrite si aj: https://youtu.be/0gF9VVA9j6M

 

Recept od  Vojta Artza na JAPCHAE - rezance zo sladkých zemiakov so zeleninou

Suroviny:
rezance zo sladkých zemiakov, hövedzie mäsi, zelená paprika, mrkva, cibuľa, huby shiitake, sójová omáčka, Jinganjang alebo Kikkoman, sezamový olej, sezam světlý, cesnak drvený aleno mletý sušený, mirin , ryžové víno, soľ, cukor trstinový, korenie čierne mleté, olej

Postup:
Rezance: Vložíme na 2 hodiny do studenej vody a scedíme. Pred podávaním ich vložíme na 3 minúty do vriacej vody a potom scedíme.
Mäso: Nakrájame na veľmi tenké rezančeky, pridáme sójovú omáčku, cukor, mirin, cesnak, sezamový olej a korenie a necháme aspoň 15 minút marinovať. Namarinované hovädzie mäso spoločne s hubami shiitake restujeme na panvici pri vysokej teplote( PL 2:1:1:1/2: 1).
Zelenina: Zelenú papriku, mrkvu a cibuľu nakrájame na tenké rezančeky a každú zeleninu zvlášť restujeme na oleji.
Huby: Huby shiitake namočíme do teplej vody a potom nakrájame na rezančeky a osušíme. Následne pridáme sójovú omáčku, cukor, mletý cesnak a sezamový olej a necháme 15 minút marinovať( PL 1:1:1:1).
Finále: Do panvice dáme olej, sezamový olej, cukor, sójovú omáčku, sezam a štipku mletého korenia. Hneď ako zmes začne bublať, vložíme rezance, mäso a zeleninu a všetko spolu zľahka premiešame.
Komentár šéfkuchára: Na prípravu môžeme použiť rôzne druhy mäsa a plodov mora
(chobotnica, krevety, kalamáre, bravčové či kuracie mäso).

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:


Slávka Cigáňová

AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.ciganova@amic.sk
Tel. č.: +421 917 606 532

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa