Ochrana osobných údajov, znižovanie potravinového odpadu, ale aj vzťah s personálom. Aj o týchto témach sa bude hovoriť na HORECA dňoch 2018, ktoré organizuje veľkoobchod METRO na piatich svojich prevádzkach. Zákazníkom prinesie panelové diskusie o najnovších trendoch v gastronómii, ale tiež bohatý sprievodný program.
HORECA dni začnú 26. apríla v Ivanke pri Dunaji a postupne prejdú predajňami v Nitre, Zvolene, Košiciach a Žiline. METRO bude počas nich diskutovať so svojimi hosťami napríklad o GDPR, čiže európskom nariadení o ochrane osobných údajov. Na pódiu sa bude hovoriť aj o dôležitých zmenách v systéme HACCP, ktorý slúži na zaistenie bezpečnosti potravín.
Zúčastnených okrem toho čaká kurz „Ako pracovať s personálom“ a dôležitým bodom programu bude aj diskusia o výhodách Zero Waste. „METRO sa dlhodobo snaží neplytvať potravinami a prebytky odovzdať ľuďom v núdzi. Rovnako zavádzame do našej ponuky kompostovateľné tašky namiesto plastových, či kompostovateľný jednorazový riad. Cez METRO akadémiu vzdelávame o Zero Waste aj našich zákazníkov, a práve preto sme zaradili túto tému aj na HORECA dni,“ vysvetlil hovorca METRO Martin Krajčovič. Veľkoobchod sa zároveň zaviazal, že do roku 2025 zníži množstvo potravinových prebytkov o polovicu.
Na podujatí bude aj kuchárska šou šéfkuchára METRO Vojta Artza, ochutnávka rôznych špecialít či grilovanie. Zákazníci sa budú môcť odfotiť s veľkou chobotnicou, špeciálne odlovenou na HORECA dni, pozrieť si barmanskú šou či vyhrať pobyt v Hoteli Lomnica vo Vysokých Tatrách.
„Program sme sa snažili vyskladať tak, aby sme našim zákazníkom priniesli čo najaktuálnejšie informácie o tom, čo sa vo svete HORECA deje, ale aj množstvo zábavy. Chceme im ponúknuť know-how, ako byť ešte úspešnejšími podnikateľmi a ako prilákať čo najviac zákazníkov,“ dodal Krajčovič.
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Jana Trebulová
AMI Communications Slovakia
E-mail: ana.trebulova@amic.sk
Tel. č.: +421 948 213 008
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk
Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.
Tlačová správa na stiahnutie