Slováci vzdajú hold borovičke aj tento rok. A hneď tri krát

11. apríla 2017

Medzinárodný deň borovičky (MĎB), ktorého vznik vlani na Jána privítalo množstvo Slovákov, má pre veľký úspech svoje pokračovanie aj tento rok. Pre milovníkov borovičky je však okrem klasickej kampane ku dňu MĎB 24. júna 2017 nachystaných množstvo aktivít už k Veľkej noci a tiež na Silvestra.

Ako vlani tak aj tento rok bude kampaň komunikovať hlavné aktivity s verejnosťou prostredníctvom fan page Medzinárodný deň borovičky na sociálnej sieti Facebook. Už počas veľkonočnej edície sa môžu fanúšikovia tešiť na legendu o nešikovnom Jankovi a borovičkovníku, fľaškový tanec folklórneho súboru Devín pod skutočným borovičkovníkom či špeciálnu sexi veľkonočnú donášku borovičky a veľa súťaží.

Júnové vydanie a oslava MĎB 24. júna bude veľkým prekvapením pre priaznivcov slovenského stand-up comedy a prinesie zintenzívnenie našich snáh o zaregistrovanie MĎB ako oficiálneho sviatku podľa pravidiel Organizácie Spojených Národov.

Na Silvestra budeme spolu s profesionálnym barmanom hľadať ten pravý silvestrovský borovičkový drink a opäť nezabudneme na slovenské bary a puby, kde to bude žiť naplno aj vďaka zimnej edícii MĎB.

Opäť sa podarilo spojiť päť veľkých výrobcov borovičky: FRUCONA TRADE KOŠICE, s.r.o., GAS Familia, s.r.o., Stará Ľubovňa, trenčiansky OLD HEROLD, s.r.o., PRELIKA, a.s. z Prešova a ST. NICOLAUS, a.s., Liptovský Mikuláš., ktoré stoja za iniciatívou vzniku Medzinárodného dňa borovičky. Ich cieľom je pozdvihnúť tento unikátny a jedinečný nápoj typický pre Slovensko. Akciu tiež podporuje veľkoobchod METRO.

Výroba borovičky má v našej krajine dlhoročnú tradíciu. Také množstvo borievok, koľko sa za posledných 100 rokov podarilo spracovať u nás, nedokáže žiadna iná krajina. „Je to naše rodinné striebro, a preto s veľkou radosťou opäť stojíme pri tradičných slovenských výrobcoch borovičky a podporujeme ich,“ uviedol Jozef Greňo, riaditeľ nákupu spoločnosti METRO.

Množstvo milovníkov borovičky sa zaktivovalo, aby oslávili MĎB 24. júna 2016. Vlaňajšok sa niesol v znamení hromadného prípitku na jednom z najobľúbenejších festivalov elektronickej hudby, ale aj on-line prípitku, ktoré overoval zástupca Slovenských rekordov. Svojou čiastkou prispelo viac ako 200 barov, reštaurácií či rôznych pohostinstiev, no aj fyzických osôb, vzdávajúcich na MĎB hold borovičke. Prostredníctvom sociálnych sietí sa dosiahlo 2 milióny zobrazení, desaťtisíce ľudí sa do komunikácie aktívne zapájali formou komentárov, lajkov či zdieľania. Počas kampane znel aj originálny borovičkový song: Cítim vôňu lesa od Emily & Justice.


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Slávka Habrmanová
AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk
Tel.č.: +421 917 606 532


METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:

Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
Email: martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa