Veľkoobchod METRO získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia 2016 v kategórii Férový hráč na trhu. Víťazstvo priniesol firme jej férový prístup k dodávateľom a celková vízia podpory podnikateľov.
Porota ocenila najmä projekt Deň súkromného podnikania. Táto oslava všetkých drobných podnikateľov sa prvý raz konala vlani v októbri a jej úspech rozhodol o tom, že sa z nej stane tradícia. V rámci projektu môžu všetci drobní podnikatelia pripraviť pre svojich zákazníkov a klientov nejakú špeciálnu akciu a METRO ju následne pomôže spropagovať špeciálnymi marketingovými aktivitami a masívnou reklamnou kampaňou.
Nezávislým porotcom neunikol ani silný prozákaznícky prístup zhmotnený v hesle „Pomáhame podnikateľom rásť“, ako aj otvorené a transparentné vystupovanie spoločnosti METRO voči dodávateľom. Porota zvlášť vyzdvihla podporu malých lokálnych dodávateľov, napríklad cez projekt Z poľa na stôl, ktorý pomáha zachovať pestovanie kedysi tradičných plodín na slovenských poliach.
„Ďakujem všetkým podnikateľom, ktorí sa k nám rozhodli pridať na svojej ceste, a všetkým kolegom, ktorí našu víziu prenášajú do života. Ocenenie Via Bona si nesmierne vážim a vnímam ho ako silný záväzok, aby sme v našom odhodlaní nepoľavili,“ hovorí generálny riaditeľ METRO SR Jan Žák.
Ocenenia Via Bona Slovakia udeľuje nadácia Pontis už 17 rokov. Tie najinšpiratívnejšie príklady zodpovedného podnikania vyberali nezávislé poroty zložené zo zástupcov biznisu, štátnej správy, médií, mimovládneho sektora a vzdelávacích inštitúcií na základe nominácií firiem a osobných prezentácií v dvoch kolách. Výsledky vyhlásila Nadácia Pontis v utorok 4. apríla počas slávnostného galavečera v bratislavskej Starej tržnici.
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
Slávka Habrmanová
AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk
Tel.č.: +421 917 606 532
METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.
V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.
Kontakt:
Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
Email: martin.jaros@metro.sk
Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.
Tlačová správa na stiahnutie