Zákazníci, využite špeciálnu ponuku a oslávte historicky prvý Deň súkromného podnikania

10. októbra 2016

Historicky prvý Deň súkromného podnikania je tu. Utorok 11. októbra 2016 využili stovky slovenských podnikateľov na to, aby pripravili špeciálnu ponuku na tento deň pre svojich zákazníkov. Sleduje a preverte si teda aj vy, aké prekvapenia, zľavy či zaujímavé akcie podnikatelia vo vašom okolí pre vás pripravili a vzdajte tak na oplátku hold ich namáhavej a poctivej práci.

Princíp je jednoduchý. Každý z podnikateľov, ktorý sa chce zapojiť do kampane organizovanej spoločnosťou METRO na Slovensku, zverejní ku dňu 11. októbra na webe www.denpodnikania.sk špeciálnu ponuku, ktorú pripravil pre svojich zákazníkov. Práve na uvedenom webe zákazníci nájdu všetky informácie ohľadom špeciálnych ponúk, ktoré pre nich podnikatelia chystajú. Často je to totiž sused, priateľ či blízky známy, ktorý denno-denne v rámci svojho podnikania robí maximum pre svojich zákazníkov a je tu vždy pre nich.

Možno aj vy vo svojom okolí poznáte skutočne obetavého a pracovitého podnikateľa, ktorý sa ešte nezapojil, no túto poctu si zaslúži. Odporučte mu túto možnosť a ťažiť z toho budete spolu s ním.

Naozaj kreatívne ponuky
Podnikatelia sa totiž v Deň súkromného podnikania chcú svojim zákazníkom odmeniť buď špeciálnymi akciovými cenami, rôznymi zľavami, darčekovými poukážkami za nákup, prípadne dávajú do ponuky iné finančné či nefinančné benefity podľa vlastného uváženia. Už dnes možno z webu www.denpodnikania.sk vycítiť, že jednotliví zaregistrovaní podnikatelia vložili do vytvárania svojich ponúk pre zákazníkov obrovskú kreativitu, energiu a často aj kúsok svojho srdca.

Pozoruhodný je tak napríklad nápad Vlasty Lančaričovej, majiteľky pezinského baru U Kocúra, ktorá sa rozhodla pomáhať. Spojila sa s regionálnou nadáciou REVIA - v okolí Pezinka realizuje množstvo komunitných aktivít už viac ako 20 rokov. Jej zákazníci tak budú mať možnosť zaplatiť za každé druhé pivo darcovskou smskou vo forme DMS REVIA na čísle 877. Výťažok z akcie tak poputuje na dobrú vec v réžii nadácie REVIA.

A stále pribúdajú ďalšie ponuky. Kaštieľ Mojmírovce (Nitriansky kraj) ponúka 40% zľavu na wellness služby, Penzión Hviezda z Podunajských Biskupíc - Bratislava poskytne hosťom raňajky zadarmo, športcentrum Ekoma zo Zvolena sprístupní záujemcom bezplatný bowling. Košický svadobný salón La Fiaba zas v tento deň dáva 20% zľavu na prenájom svadobných šiat. Sladký darček čaká zas zákazníkov Obchodného centra Adriana v Trebišove.

Užitočné informácie
Všetky užitočné informácie o Dni súkromného podnikania, vrátane stoviek atraktívnych ponúk, sú zverejnené na webe www.denpodnikania.sk, kde je možné sa registrovať. Zákazníci, vy tiež sledujte web www.denpodnikania.sk a zverejnené ponuky podnikateľov, 11. októbra treba využiť niektorú z nich. Možno tú najlepšiu má práve podnikateľ z vášho regiónu.


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Slávka Habrmanová
AMI Communications Slovakia
E-mail: slavka.habrmanova@amic.sk
Tel.č.: ++421 917 606 532

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa