Poznáte Dobrého podnikateľa? Dajte o ňom vedieť.

23. júna 2015

Máte vo svojom okolí podnikateľov, ktorí pomáhajú ostatným, alebo prispievajú k rozvoju svojho regiónu? Prihláste ich do druhého ročníka súťaže Dobrý podnikateľ, ktorej cieľom je podať im pomocnú ruku a odmeniť ich úsilie.

Do súťaže, ktorej hlavnou výhrou je suma 5.000 € a veľký mediálny priestor pre víťazného Dobrého podnikateľa, sa môže prihlásiť alebo byť nominovaný každý bezúhonný podnikateľ či majiteľ firmy s 1 až 30 zamestnancami, pôsobiaci na území Slovenska 2 roky. Ak vášmu podnikaniu nechýba hlbší rozmer a váš príbeh môže byť inšpiráciou aj pre iných – prípadne takého podnikateľa poznáte vo svojom okolí – s prihlasovaním neváhajte.

„Byť dobrým podnikateľom neznamená len naplniť paragrafy zákona, ale predovšetkým prevziať zodpovednosť za seba, svoju rodinu aj zamestnancov. Znamená to vidieť vlastné postavenie v spoločnosti a v súbehu s ňou sa vedieť postaviť aj za tých, ktorým treba poradiť či pomôcť. Súťažou Dobrý podnikateľ chceme poukázať na všetkých, ktorí neváhajú nezištne pomáhať aj iným, zviditeľniť ich prácu a dať im najavo, že v tom nie sú sami,“ hovorí za porotu Juraj Lalík, predseda Slovenskej živnostenskej komory v banskobystrickom kraji.

Držiteľ ocenenia Dobrý podnikateľ sa bude vyberať v dvoch fázach. Tou prvou je verejné hlasovanie, v ktorom môže verejnosť do 30. júna 2015 z podnikateľských príbehov uverejnených na webe súťaže www.dobrypodnikatel.sk vybrať 10 najpopulárnejších. Počas tohto obdobia sa budú tiež dopĺňať nové nominované príbehy. Z TOP 10 príbehov následne vyberie samotného víťaza porota, v ktorej sa tento rok stretáva pestrá kombinácia odborníkov z podnikateľského prostredia:

Pavol Benčík, majiteľ siete Bencik Culinary Group
Juraj Lalík, predseda SŽK v banskobystrickom kraji a člen predstavenstva SŽK
Jana Karelová, biznis kouč a bývalá riaditeľka OZ Človek v ohrození
Róbert a Pavel Šarinovci, víťazi METRO Dobrý podnikateľ 2014
Martin Jaroš, communications manager METRO Cash & Carry SR

„Veríme, že rôznorodé a navzájom sa dopĺňajúce skúsenosti našich porotcov nám pomôžu opäť nájsť Dobrého podnikateľa, ktorý celému Slovensku ukáže, čo to znamená podnikať so srdcom,“ hovorí Martin Jaroš, communications manager METRO. Odborným garantom druhého ročník súťaže je Slovenská živnostenská komora. „Veľmi nás teší spolupráca so Živnostenskou komorou, ktorá nám pomáha napĺňať náš spoločný cieľ a tým je rozvoj malého a stredného podnikania na Slovensku,“ dodáva M. Jaroš. Zároveň vyzdvihuje aj angažovanosť a ochotu Združenia mladých podnikateľov Slovenska.

Do prvého ročníka súťaže Dobrý podnikateľ minulý rok svoje príbehy prihlásilo viac ako 60 podnikateľov. Víťazmi sa stali bratia Róbert a Pavel Šarinovci z Veľkého Krtíša, zakladatelia siete predajní Deaf Kebab, v ktorých rýchle občerstvenie predávajú nepočujúci.

Slávnostné vyhlásenie výsledkov a odovzdanie ocenenia aktuálneho ročníka súťaže prebehne počas galavečera v októbri 2015. Okrem hlavnej výhry 5.000 € sa každý z desiatich finalistov súťaže môže tešiť na odmenu 200 € a príbeh s najvyšším počtom hlasov na špeciálnu Cenu verejnosti. Tou je mediálny priestor, ktorý poskytne partner súťaže RTVS.


Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Dominika Mózová
Media & Communication Consulting, spol. s r. o.
E-mail: dominika.mozova@mcc.sk
Tel. č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 474 028

Eva Šoucová
Media & Communication Consulting, spol. s r.o.
E-mail: eva.soucova@mcc.sk
Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 268 368

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa