Dobrým podnikateľom roka sa stal pekár

12. október 2015

Víťazom druhého ročníka súťaže METRO Dobrý podnikateľ sa stal Štefan Földes z Komárna, pekár, ktorý pomáha deťom a ľuďom bez domova. Cenu verejnosti si odniesla pani Zdenka Švábeková.

Príbeh Štefana Földesa, ktorý už vyše 23 rokov pečie poctivý chlieb a ďalšie pekárske výrobky, ktoré sú oceňované aj v zahraničí, najviac zaujal porotu súťaže METRO Dobrý podnikateľ. Pán Štefan sa snaží pomáhať všade, kde je to možné – zadarmo poskytuje chlieb ľuďom bez domova, ktorých sa snaží zároveň integrovať do bežného života, ale zapája sa aj do čistenia svojho mesta a do rôznych akcií pre deti a dôchodcov. Z ročníka 2015 si zaslúžene odniesol okrem sošky a titulu METRO Dobrý podnikateľ aj hlavnú cenu 5.000 €, ktoré využije na rozvoj svojej charitatívnej činnosti.

„Pán Földes ukážkovým spôsobom naplnil to, čo pre nás pojem dobrý podnikateľ znamená. Je to človek, ktorý do podnikania dáva nielen čas, úsilie a kapitál, ale tiež srdce a ochotu meniť svoje okolie k lepšiemu,“ hovorí k výsledku člen poroty a manažér komunikácie METRO Martin Jaroš.

Verejnosť spomedzi desiatich finalistov v internetovom hlasovaní najviac oslovil príbeh Zdenky Švábekovej, ktorá si založila upratovací servis pre domácnosti a jeho prostredníctvom dáva prácu ženám v tiesni, bez vzdelania, aj starším vekovým kategóriám. Zamestnáva ich, no tiež im poskytuje školenia zadarmo. V súťaži získala reklamný priestor v hodnote 5.000 € od mediálneho partnera RTVS.

Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:

Eva Šoucová
Media & Communication Consulting, spol. s r.o.
E-mail: eva.soucova@mcc.sk
Tel.č.: +421 2 53 41 00 85, +421 948 268 368

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru.

 

Kontakt:


Martin Jaroš
Communications Manager
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Tel.: +421 240 585 190
martin.jaros@metro.sk

Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.


Tlačová správa na stiahnutie
Card
Staňte sa zákazníkom

Registrovať sa